10/19/2011

Espejismos/Miratges

VIVÈNCIES DE LA 1ª ETAPA

Els que coneixem l’Aleix ja sabem que li costa explicar les seves coses. No obstant, ens va explicar que en una badada i mentre anava amb l’espi, li va caure a l’aigua l’armilla salvavides que havia deixat sobre la cabina.
Gran dubte: anar-la a buscar o no. Mentre s'ho pensava ja l'havia perdut de vista!
Finalment va decidir recular a busca-la fent servir la famosa maniobra de Butacof, que consisteix a fer unes quantes virades, ara cap aquí ara cap allà (un merder, vaja) i, entre maniobra i maniobra, es va plantar davant l’armilla i la va poder recuperar!
Conclusió: la maniobra funciona!!!


Aquesta vegada no van aparèixer els peruans per coberta (si no sabeu de què parlem mireu AQUÍ)  però si que tenia un gallec i un portuguès discutint a coberta.
L'Aleix anava sentint murmuris i, entre els murmuris, una paraula claríssima.
Es veu que el gallec anava dient: Carallo!
I el portuguès responia: Carajo!
Rítmicament, anava sentint Carallo, Carajo, Carallo, Carajo! L'Aleix ja flipava i en un moment donat va descobrir que el gallec i el portuguès no eren res més que la remor que feia el pilot automàtic en anar portant el rumb.
Coses que passen al mig del mar, ves!

________________________

VIVENCIAS DE LA 1º ETAPA

Los que conocemos a Aleix sabemos que le cuesta mucho explicar sus cosas. No obstante, nos comentó que en un descuido y mientras navegaba con el espi, perdió el chaleco salvavidas, que tenía encima de la cabina. Se fue directamente al agua.
Le entró la duda: perder el tiempo en ir a buscarla o no. Mientras lo pensaba, la perdió de vista.
Finalmente decidió volver a buscarla, utilizando la famosa maniobra de Butacof, que consiste en hacer unas cuantas viradas, aquí y allá (un auténtico cristo) y entre maniobra y maniobra, ¡se encontró ante el chaleco y lo pudo recuperar!
Conclusión:¡ la maniobra funciona!


Esta vez no le aparecieron los peruanos en cubierta (si no sabéis de qué hablamos, leed AQUÍ) pero sí que tenía un gallego y un portugués discutiendo en cubierta.
Aleix oía murmullos y entre murmullo y murmullo, una palabra clarísima.
Se ve que el gallego, de vez en cuando decía:¡ Carallo!
A lo que el portugués, a su vez, respondía: ¡Carajo!
Rítmicamente, iba oyendo ¡Carallo! ¡Carajo! ¡Carallo! ¡Carajo!... empezaba a flipar cuando se dio cuenta de que en realidad, los murmullos y exclamaciones no eran más que el ruido del motor del piloto automático al llevar el rumbo!
¡Cosas que pasan en medio del mar!

No hay comentarios: